Skip to main content
marketing automatizáció esettanulmany

Esettanulmány – A Panasonic és a Marketo együttműködése

Vajon milyen számokat generálhat működés közben egy marketing automatizációs rendszer? Általános érvényű eredmények persze nincsenek, de az alábbiakban találsz egy esettanulmányt arról, hogy milyen eredményeket hozott a Panasonicnak egy ilyen rendszer bevezetése.

A teljesen új ügyfelek szerzése 10% alattiról 26%-ra nőtt másfél év alatt!

Az esettanulmány a Panasonic B2B üzletágának kihívásait mutatja be és azt, hogyan tudott javítani a marketingen egy marketing automatizációs rendszer, jelen esetben a Marketo. A fő gondot a termékek és az azokhoz kapcsolódó weboldalak, információk szerteágazása okozta. 460 folyamatosan változó termék, 72 weboldal 22 nyelven azért tud okozni gondokat.

A Salesforce CRM rendszerrel összekötve több, mint 55 000 kontaktot importáltak, amelyek így egy egységes marketing automatizációs rendszer segítségével könnyedebben váltak megkereshetővé releváns ajánlatokkal.

Forrás: https://www.marketo.com