Skip to main content
szemelyes_ajanlat

Marketing automatizálás 4. rész – Adat alapú kommunikáció

Elkövetkezett az a rész, ahol kitérhetek arra, hogy a marketing automatizáció miért nem csak egyszerűen egy továbbfejlesztett e-mail marketing rendszer. Az első és legfontosabb talán, hogy általában nem csupán e-mail áll a rendelkezésünkre, mint csatorna.

A rendszerekbe egyre több funkció épül be, kezdve a weboldalon megjeleníthető dinamikus bannerektől, az SMS-en át, egészen az itthon még kevésszer használt web push notification-ön át.

A megfelelő üzenet a megfelelő időben

Mivel az összes eszköz fel tudja használni az adott kontakthoz tartozó információt, legyen az online vagy offline adat, így egy olyan konzisztens képet tudsz alkotni az ajánlataidról, amelyek személyre szólóak és egységesen jelennek meg a felhasználó által látott felületeken.

Olyan információk is rendelkezésedre állnak a feltöltött, CRM jellegű adatokon és a meglátogatott oldalakon kívül, amelyek abban lesznek a segítségedre, hogy mikor érdemes megkeresned a potenciális ügyfeleidet. Láthatod, hogy milyen eszközön böngészik, mikor olvassa legaktívabban az e-mailjeidet, vagy látogat az oldaladra.

Egyszerre használhatod fel az offline, a weboldalad interakciós, valamint az aktivitási szokásokra vonatkozó információkat a kommunikációdban

Így minden összeállhat a végére, és valóban személyre szabott ajánlatot tudsz küldeni számára akkor, amikor a legvalószínűbb, hogy befogadó lesz az üzeneteddel szemben.